Påska-afton

Vi lyssnar på John Lennon, jag och katten, och hon håller takten med svansen fastän hon nästansover. Och jag klappar henne på magen och hennes päls där är lenare än all annan, och längre. Och solen lyser på henne och jag tänker att jag ska bli som hon när jag blir stor.

Idag kan bli en bra dag om mamma bara tar tag i äggletandet. Sedan ska hon gömma dem och vi ska leta igen. Hade vi vetat förra året att det skulle bli så, så hade vi ju lika gärna kunnat stoppa godis i dem när vi stoppade undan dem. Gammalt godis är också godis.

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahaha men jag tycker jämt du snackar om dina mVG krav och sen så får du ju MVG också, du är ju duktig!

2008-03-22 @ 21:10:15
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0