Oh what a wonderful morning

Solen skiner, men jag har dragit för mina blåvitrandiga gardiner för att slippa se all snö som hindrar mig från att gå ut och springa - något som jag plötsligt fått en så sjuk längtan efter. Jag? Springa? Nooo way.
Hursom. Jag ligger kvar i sängen, njuter av att jag har påsklov och av att täcket har precis rätt temperatur och ser i speglarna (jag har två vid min säng, god knows why) att jag borde tvätta håret. Bara inte nu, tänker jag då. Jag lyssnar på "Jealous guy" med John L och mitt liv är precis så perfekt som jag vill att det ska vara, alltid. Inget hårtvättande förrän denna känsla har försvunnit och mina ord kommer ut i fel ordning. Då är det tid för schampoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0