Med risk för att låta som en tråkig Crocs-motståndare...

Jag var och skulle köpa vinterskor idag, och bara det är ju deprimerande så att det räcker. Vi har knappt lämnat augusti så ska vi dra iväg och köpa vinterkläder. Nåväl, vinterskorna var inte enda anledningen till att vi åkte så man får väl se förbi det.
Men när vi var i skoaffären då, så var det en liten jädra skitunge som skrek och hade sig. Genast skrev jag en hatlista i huvudet, en lista som utvecklades efter hand.

1. Jag avskyr folk som kutar omkring på allmän plats i Crocs och tror att de ska komma undan med det.
2. Jag avskyr barn som stämmer in på ovanstående kriterier och dessutom skriker och gråter.
3. ... och som ovanpå det är FULA.

Fy fan. Inte konstigt att jag hatar klädshopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0