Slipping through my fingers

Idag har jag:
- läst ut sista Harry Potter-boken, igen. De goda segrade den här gången också, Moony dog den här gången också och Padfoot gick inte att återuppväcka den här gången heller.
- borstat tänderna först vid halv tre-tiden på eftermiddagen (detta efter en ganska sen frukost och hela den biten).
- påbörjat en ny bok som inte alls är lika fängslande som den förra, men ändå.
- tuperat mitt hår och lekt med det hallowwensmink jag köpte i måndags så att nästan all vit färg är slut nu.
- tagit hundra (eller typ trettio) bilder på mig i åttiotalsinspirerade poser med ovanstående utstyrsel. Kanske en eller två av dem blev bra.

Vem var det som bestämde att höstlovet bara ska vara en vecka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0