Skrivandet är i botten, jag bara meddelar er saker på rutin

I morse upptäckte jag helt plötsligt en liten blipp bakom mitt högra öra. Jag kunde inte minnas att den fanns där i går kväll, så jag utgick ifrån att det var ett myggbett - vilket i sig är jäkligt konstig. Vilken normal mygga klämmer in sig bakom örat för att stickas, liksom?
Nu i eftermiddag upptäckte jag att jag hade fått en till likadan blipp, denna bakom vänster öra. Nu började jag ana ugglor i mossen och frågade mamma om hon trodde att det verkligen var en mygga som var skyldig - eller om det var mina glasögon. "Jomen det är nog att du har haft glasögonen för mycket", fick jag till svar.

Öh. Jag har haft glasögon i två och ett halvt år och aldrig haft det här problemet. Nu får jag det bakom båda öronen på samma dag?!


Kommentarer
Postat av: L

det där låter skumt.. :S

2008-06-17 @ 23:23:23
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0