Hihi

Det gick förbi något söto här förut som visslade på något, en melodi som jag kände igen. Så jag gick närmare fönstret för att höra efter.
AH! Nationalsången, tänkte jag när det slog mig vilken sången var.
Sedan stack jag upp huvudet lite för långt när jag ville se vem det var som var så nussig (eller nassig) att hanhon gick och visslade på nationalsången mitt i natten på en söndag. Den som gick där ute såg mig klart och tydligt i skenet från min (vilket är en helt onödig detalj i sammanhanget) gigantiska taklampa. Det såg förmodligen roligt ut för honomhenne. Men det bju'r jag på.

Kommentarer
Postat av: L

vem vare då!??

2008-07-07 @ 00:16:45
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0