Girl, you got those eyes that see

Jag har helt galet ont i min högra hand. Voltarensalvans innehåll har kletats ut både en och två gånger på den arma lemmen, men förgäves. "They'll have to chop it", hade Ron Weasley sagt. "Det kan vara något reumatiskt" sade min mamma.
Det roliga, för det är så man ska se det, är att det är en väldigt diffus smärta, denna. Jag känner att jag har ont i handen, men inte var. Kan vara i benet som går upp till pekfingret (lågoddsaren hittills). Kan också vara högra delen av gränsen mellan handled och hand. Det skulle till och med kunna vara i knogarna som skon klämmer. Och ingenting hjälper. Jag går omkring med handen som... tja, tänk er hur Wormtail ser ut när han har skurit av sin hand i HP&tGoF. Ungefär så bär jag min stackars hand, med vörnad och omtanke om att inget ska hända den.
Nyss stödde jag mig på handen när jag skulle sätta mig upp. Dålig grej. Det kändes ungefär som att handen skulle gå av.
Ändå har jag haft den här typen av smärta i samma stackars hängande lilla kroppsdel innan, varken jag eller handen är några noviser på området. När det har varit så här innan, så har det alltid gått över av sig självt inom ett par dagar. Lika plötsligt som det kom. Så jag väntar. Och använder den otränade vänstern till allt. Må dagarna gå fort nu.

http://www.youtube.com/watch?v=1pu0ZxQ6M70

Kalla mig oteknisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0