Naturens under

Här sitter jag i godan ro och känner mig lite snäll eftersom jag gosar lite med katten medan jag uträttar onödigheter på datorn. Jag försöker att inte irriteras av att hon kliver omkring på touchpaden, leker med (drar ur) bokmärket i "Herr der Diebe" och sticker klorna i mina lår.
Det är fine för mig.
Men när hon sedan efter att slugt ha slickat mig på hakan och halsen börjar BITAS i nämnda kroppsdelar, då så jävlar vet jag inte om jag kan tolerera det längre. (Sedan undrar man ju hur i h-e hon lyckas greppa med käkarna om min haka? Alice är ju en hyfsat liten katt som således har en ganska liten mun medan min haka är tämligen stor jämförelsevis...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0