Barnbloggar no more?

På senare tid har jag lagt mig till med att följa en sjuhelsikes massa bloggar skrivna av mammor och pappor som har småbarn eller till och med väntar barn. Dessutom är det en himla massa bebisar omkring mig just nu.
På senare tid har jag dessutom haft ovanligt många drömmar där jag antingen har ett litet barn eller är gravid. I natt sträckte det sig så långt som till att jag var på väg att föda barn - och hade värsta förlossningsångesten! Den höll i sig långt efter det att väckarklockan hade ringt och jag hade gått till skolan, ska jag säga...


Så här kan jag ju inte ha det, tänker jag. Om jag drömmer en till dröm i natt där jag är gravid eller föder eller gud-vet-vad, då får jag ta och se över mina bloggvanor. Det är läskigt att vakna mitt emellan två värkar, ska jag säga.


Kommentarer
Postat av: caroline

haha usch! slå upp vad såna drömmar betyder ^^

2008-01-19 @ 22:02:43
URL: http://hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0