Updated no-life

Jag har alltid varit alldeles för dålig på att blogga, och i synnerhet nu på senare tid. Men nu när min hjärna har börjat inse att den är EN tankemaskin och inte två (det låter mer komplicerat än det förmodligen är), så blir det att livet utanför och livet inuti huvudet sammanfogas allt mer. Innan har jag bara kunnat skriva då det har hänt mer inne i hjärnan än utanför, men... ja. Ni fattar. Därav lite (extra) dålig blogg just nu.

Men jag kan ju berätta att mitt veganprojekt i teorin är nedlagt. Jag insåg att det inte funkar att bo som vegan i ett hem där djurindustrin anses lika okej och naturligt som att plocka blommor. Veganismen får bli när jag har flyttat hemifrån och kan bestämma över mitt eget liv utan att försaka alla människor som vägrar inse fakta. Då jävlar..!

Kommentarer
Postat av: Siri

Men vad dumt, jag tycker att du ska få vara vegan om du vill!

2008-02-25 @ 20:16:55
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0