Vy från ett bautastort, vitgrått hus i Göteborg

Det ska vara vår eller höst för att man ska få någotsånär intressanta himmelsbilder, det har jag kommit fram till nu. Inte undra på att jag inte har fått särskilt många sådana på sistone alltså. Något jag i alla fall har är en tag i Windows fotogalleri (vad är väl mer svennigt än att använda sig av det? Gotta love it) vid namn Himlar. Himlar är nämligen det enda jag tycker är riktigt roligt att fota. Förmodligen för att jag inte är någon fotografbegåvning, utan får lita på att motivet sköter skönheten åt mig.
Snart nog är det höst igen. (Och då slipper ni bilddagbokare se samma bilder överallt...)





Kommentarer
Postat av: L

lovelyyyyyyy bilderrrr minkära hilms

2008-08-08 @ 14:02:14
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0