FRIPPE! *msn-hjärta*

Jag kommer inte få mina nio timmars sömn i natt, jag kommer få nöja mig med åtta högst, men det kan inte hjälpas. Jag tror nämligen att jag och min iriver har funnit varandra till sist!
Seriöst. Jag sitter nästan och bölar här. Jag inser att detta är en sådan kväll som man måste genomlida tillsammans, mp3:n och jag. En sådan kväll då man måste ta slut på batteriet och sitter och lyssnar sönder sina nyinlagda låtar bara för att batteriet ska gå. Just en sådan kväll är det i kväll, då spelar det ingen roll hur dåligt jag presterar på bilden, engelskan eller för den delen SO:n i morgon bitti. Jag och Fritiof har funnit varandra.


(Jag är SÅ femtonårig, jag inser det och det kan inte hjälpas.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0