Tjejsnack v. 40

Tjejsnack v. 40
Djur


Vad har du för favoritdjur?
Oj vad svårt... Men jag säger nog ändå katt. De är bra mycket mer harmoniska än hundar (säger jag i egenskap av sammanboende med två katter på tre resp. fyra år och en hund på ett och ett halvt år).

Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
Tiger tror jag att jag har velat se, och alla sådana stora djur på savannen. Däremot absolut inte några vattendjur! Usch, jag är så sjukt rädd för vatten.

Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
Jag skulle vara ett lat (?) djur som bara äter och sover, fast gärna ett jämställt djur. Sjöhäst eller katt, tror jag. Fast jag är ju rädd för vatten, så katt då.

Vilket djur är du mest rädd för, varför?
De döda. hehe. Jag är livrädd för döda djur och sådana som flaxar (förslagsvis fåglar). Men de jag är alla mest rädd för är blåvalar. De är så otroligt stora! HEEEEMSKT.

Har du några djur? Vad/vilka?
Yes, jag har katterna Alice, 3, och Ludden, 4, hunden Caylo, ett och ett halvt år plus ett halvdött akvarium. h3h.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0