Tankar kontra omvärld

Visst är det fascinerande? Vissa perioder bubblar jag av alla ord, åsikter och finurliga formuleringar som jag måste skriva ner. Hjärnan går på högvarv och det händer helt enkelt mer inuti mitt huvud än utanför det. Andra perioder står det helt still i huvudet och jag når inte ens fram till mina egna tankar. Det är oftast då som världen omkring mig är mer spännande än världen i min skalle. Som nu till exempel. Min blogg är ganska död, men världen utanför är mer levande än någonsin.

Erkänn att det är lite spännande? Jag menar, det måste inte ens vara roliga saker som händer för att jag ska tappa bort hjärnan någonstans på vägen, huvudsaken är att det händer. Är jag understimulerad, tro? Gud, jag som tycker att jag gör saker hela tiden... AKTIVITETER på schemat nästa vecka alltså.
Det lär ju gå bra. 

Kommentarer
Postat av: L

Snygg blogg:)

2007-11-16 @ 22:33:44
URL: http://tugga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0