O HELGA NATT! pt. 2

Igår trodde jag att jag nått botten vad gäller den där jävla analysen. Nu vet jag bättre. Jag snackade med läraren min lite hastigt idag och hon svarade med att jag ska lämna in den som den är när jag lugnt och sansat frågade  "Är jag dum i huvet som inte förstår hur man ska tänka???!".
Okej, lämna in den som den är, tänkte jag då. No problems. Tills jag hittade dokumentet och fortfarande inte hade skrivit VAD det är jag ska höja momshelvetet på.
Okej, tänker jag då, då skriver jag till första bästa som får hjälpa mig. Vilket blir Katty. Det är bra, hon kan sina grejer - lite för bra. Nu sitter jag här med prestationsångest upp över öronen, en halvskriven SO-analys och till råga på allt ett bortsprunget ordförråd och ingen vilja över huvud taget att ens läsa igenom det jag skrivit.
Visst är det patetiskt? Jag kan inte läsa igenom och småändra mitt arbete, däremot kan jag ägna min tid och ork åt att skriva om det.
Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0