Helgresumé

Den här helgen har resulterat i... ingenting! Well, inget nyttigt i alla fall. Inte något bra resultat på biologiprovet imorgon kan jag lugnt säga. (Det värsta är att jag alltid verkar få minst tid att plugga till just NO-prov, de prov som jag skulle behöva mest tid till. Pluggar jag språk t.ex. så fastnar ju allt på en gång, FUSK!)

Okej, lite mer har jag gjort. Jag har bistått min pappa lite i dennes målning av trapphuset som gått från grått och spacklat till heltäckande ljusgrönt. Jag har bakat lussekatter och kokat knäck och ätit av detta. Jag har skrivit en lista över alla böcker jag ska ta med när vi åker till släkten i Norrland. Jag har förberett mig någorlunda inför lucia och därmed tagit slut på en förpackning med tre (3) meter silverglitter med stjärnor. Jag har sett På spåret inte bara en utan två gånger. Jag har läst alla mina "bevakade" bloggar tusen gånger om. Jag har käkat upp en halv Toblerone på egen hand sedan i eftermiddags då mamma kom hem från Prag.
Kom inte och säg att jag är ineffektiv på min halvlediga helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0