Yes!!!

Jag är så bitter
Jag älskar att va bitter
Livet är slut innan det hann börja
Alla är emot mig
Hela jävla samhället
Och varenda karl har könssjukdom
Var är alla fjädrarna och champagnen?
Det är skönt att va bitter
Och se tårarna fastna i rynkorna som redan är djupa som gravar
Jaha, det här var livet

(ur Miss Universums huvudet-på-spiken-dikt  "Bitter" som jag säkert inte har rätt att citera, men jag menar inget ont med det.)

TILL SIST får jag göra skäl för beskrivningen och headbilden här, YES! Nu är jag bitter, allt är i sin ordning efter 4½ dagar med glädje och inga problem.
Det är nästan löjligt vad pricksäkert ödet är ibland; En i min kära klass har blivit antagen till i "beskrivningen" nämnda tidning fick jag veta under SO-lektionen idag. Och genast blev jag såklart bitteeeeeeer. Vadfan, vem här är det inte som har MVG i svenska, stans mest välbesökta blogg och ett helt perfekt liv att kåsera om? JAG JU! Och jag sökte faktiskt till Graffiti (som barnredaktionen på GP kallar sig), men mitt antagningsbrev var förmodligen aningen för lamt. Så går det när man fastnar i onda cirklar (inga kompisar=inga intressen=inte tillräckligt intressant för oberoende liberala tidningen GP=inga nya kontakter=inga  kompisar...)!
Fast jag ska väl inte skylla allt på Graffiti nu när jag har kommit över mitt nederlag. Utan refuseringsbrev på refuseringsbrev hade den här bloggen förmodligen inte funnits, folks! (Och det hade ju varit en jävla förlust...)



Vote for me till bitterhetens akademi

Kommentarer
Postat av: Hanna

hey hey hey, jag läser om min egen högstadietid i din blogg :( men tro mig, snart är det slut på det, nian går fort vare sig du tror det eller inte nu. :)

2007-08-27 @ 18:56:24
URL: http://indiedependent.blogg.se
Postat av: anonym

eftersom du är så bitter så tänke ja förbittra ditt liv ännu mera, ja hör dig inte, ja ser dig inte, ja vet inte vem du e. de enda ja vet är att ja hatar dig.och du är tjock, ful, äcklig, jobbig och jävligt iretirande.

2007-08-27 @ 21:34:43
Postat av: anonym

eftersom du är så bitter så tänke ja förbittra ditt liv ännu mera, ja hör dig inte, ja ser dig inte, ja vet inte vem du e. de enda ja vet är att ja hatar dig.och du är tjock, ful, äcklig, jobbig och jävligt iretirande.

2007-08-27 @ 21:36:11
Postat av: hjalle

ja tror jag gillar dig lite, hoppas vi ses imorgon puss puss

2007-08-27 @ 21:38:08
Postat av: L

din "Om Mig" text ÄGER! you go grl

2007-08-27 @ 23:44:26
Postat av: hp

Hello little crazy Hilma! Tack föär din fina kommentar, den värmde djuuuuuupt in i benmärgen.
ömma smek /din hp

2007-08-28 @ 11:35:31
URL: http://hanapee.blogg.se
Postat av: Hilma

Antingen sätter jag lösenordsskydd på min blogg eller också förbjuder jag anonyma kommentarer, MAXI OCH JOHAN. Snart slutar jag och slipper er, motherfuckers! :D
Vem är L? Linnéa? :)

2007-08-28 @ 16:43:02
URL: http://froekenloeken.blogg.se
Postat av: johan

jag gjorde INGENTING!!!1!

2007-08-28 @ 18:25:34
Postat av: Hilma

NEHDÅ, Johan. Vi vet både du och jag att du stavar bra mycket bättre än Maxi, det var inte hans sätt att skriva i kommentaren adresserad från """"""""""""hjalle""""""""""""". :P

2007-08-28 @ 20:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0