Födelsedag

Mitt livs hittills värsta födelsedag har (nästan) passerat i en dimma av tårar, falska leenden och rastlöshet. Men visst har det funnits ljuspunkter också, det var t.ex. oväntat många som över huvud taget visste att jag fyllde år! Jag blev superglad varje gång någon gratulerade mig idag, det hade jag jädrarimej inte trott!
Det är väl lustigt det där att man förväntar sig att hela världen ska stanna upp så fort något stort händer i ens liv. När min systers kompis hade gjort "självmordsförsöket" (åh så fel det känns i bestämd form) härom dagen lyssnade jag på nyheterna och kom på mig själv med att tänka "men ska de inte rapportera om h*n?", och idag när hela världen tänker på Lady Di som dog för tio år sedan tänker jag snarare på att jag fyllde fem den dagen.

Hade jag haft vänner hade jag firat kvällen genom att, jag vet inte, cykla utan hjälm tillsammans med dem, men nu blir det "Behind Midsomer Murders" och chokladtårta (med jordgubbar!) tillsammans med familjen istället. Och det blir väl trevligt det också, antar jag. Jag ser framåt; om ett år går jag på gymnasiet, ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: leila

gymnasiet är skiten :)

2007-09-02 @ 15:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0