Avslöja dig!

Nu vill jag veta; vem är "L" som kommenterade här igår (...eller idag)? Jag bits bara i självförsvar, ut med språket nu! :D


Jag törs nästan lova ett ordentligt inlägg imorgon. Idag tror jag att den kreativa delen av min hjärna (=alla ord) har frusit bort tack vare att ingen upplyste mig om att det var typ 20 minus och frost ute när jag skulle traska till skolan  - i tunna piratbyxor och linne. Dessutom har jag haft huvudvärk och varit sömnsjuk halva dagen. Otrevligt.
Imorgon alltså. Tills dess: Keep on keeping on!

Kommentarer
Postat av: Anonym

L = Lisa = former bakgator yaknow!

2007-08-30 @ 21:07:25
Postat av: Hilma

Jaaa, att jag inte tänkte på det! Åh, jag som vill ha din bloggadress!

2007-08-30 @ 21:16:56
Postat av: L

Jag är för lat för att skriva hela namnet så kör bara på L nu med!
Haha men min blogg är bara tråkig och töntig och extremt klagig och ojämn! men du kan få adressen ändå: bakgator.blogspot.com

2007-08-31 @ 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0