Saker som gör mig glad idag

- Att gå in på last.fm, klicka på Brendan Bensons namn, gå till topplyssnarlistan och läsa "HilmaS lyssnar på Brendan Benson 16% av tiden". Av någon anledning tycker jag att det är mäktigt.

- Pingviner. Visste du till exempel att de står i en stor hög för att hålla värmen när det är extra kallt? Sedan varvar de så att de som står ytterst får röra sig in mot mitten och vice versa. Shared poverty helt enkelt, genialiskt.

- SR Tyska som poddradio. Perfekt att fördriva dötid på spårvagnen med, och jag förstår nästan allt de säger nu.

- Den sista dagen som är kvar innan helgen (a.k.a. Guds gåva till människan). Här ska läsas, det säger jag dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0