Varm och svettig.

Man, I've SO got no backbone...
Abbes pappa länkar till Mymlan som har dragit igång ett experiment. Och eftersom det bara handlar om en rubrik med ett inlägg under, så visst är jag på! Ja jäklar. (Annat hade det varit om jag hade behövt skriva ett inlägg som hade något med rubriken att göra. Eller okej, så svårt skulle det kanske inte vara eftersom jag har lyssnat på Bloodhound gang hela eftermiddagen...)

Alltså. Du som läser detta skriver ett inlägg med ovanstående rubrik ("Varm och svettig", ifall du hade missat det). Sedan länkar du till detta inlägg och de två tidigare som jag snott det ifrån, och hela processen ser du till att vara klar med innan fredag klockan tjugoett, om jag har fattat allt rätt.

Joråsåatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0