Femtonåriga skoltjejen skriver som en tråkig jäkla vuxen lärare.

Mördarveckan är härmed officiellt avslutad, och detta på ett utomordentligt bra sätt (NO-redovisning, chans på höjning i biologi, SO-redovisning, hela klassen väldigt tagen av WW2, en knapp timmes frivillig övertid)! Som belöning för detta, eller rättare sagt för att jag inte bröt ihop under min Anne Frank-redovisning, hade jag bestämt mig för att köpa godis. Sagt och gjort - det bar iväg till kvarterets Ica-affär!
Och när man plockar godis ur sådana lådor med lock, ni vet, så blir det ju... lite svårt att hantera för en tvåarmad människa. Jag stod där och höll påsen i vänster hand och skyfflade godis med andra handen SAMTIDIGT som jag höll uppe luckan till godislådan med höger underarm. Det är man ju så van vid, så man tänker inte på det. Därför blev jag först lite ställd och sedan lite varm inombords när en man bakom mig höll upp luckan åt mig medan jag plockade åt mig några dumlekolor. Det är fan ta mig beviset för att det finns hopp för människan.


Kommentarer
Postat av: Siri

ÅÅÅÅÅÅÅH GODIIIIIIIS. Vad kul att allt gick så bra, men går det nånsin dåligt för dig i skolan? va?! satt klassen över en timma? why?

2008-05-19 @ 21:02:02
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0