No life 2.0

Jag har god lust att bara karva ut mina djävla halsmandlar med en rostig häcksax. Exakt hur ont jag har i halsen just nu?
Well.
Om ni tänker er... tja, halsfluss vore det enklaste, men det är ändå inte riktigt det, det har inte brutit ut än. Det är mer som att det är smådjävlar som klättrar uppför svalget och halkar nedåt med klorna utspärrade när jag sväljer. Under samhällslektionen idag ritade jag det som sågar och taggtråd som skar in i halsen inifrån (då var det i och för sig i uppförsbacke, höjdpunkten var nu i eftermiddags; en stark sjua). En inte helt felaktig beskrivning ändå.
Nu under kvällen har det sjunkit från den sjuan till... en 6,5:a, men snarare sex än sju.

Jag planerar att hinka min favoritdryck blåbärssoppa hela kvällen för att lindra, så nästa person som säger att det inte hjälper får en virtuell käftsmäll.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-15 @ 21:33:20
Postat av: L

oj, det där var jag. tänkte ju ba skriva pUSS!

2008-10-15 @ 21:36:47
URL: http://obalans
Postat av: Ellen

tack som fan för din LÅNGA kommentar. Seriöst, skitkul att få så låna och bra kommentarer. OCH NEJ DU HAR INTE BERÄTTAT DEN TRISTA HISTORIEN OM DÅ JAG VAR FÖREBILD FÖR DIG!!? :'D blir så smickrad, Hilma! Berätta gärna om du har lust!



Och tack för tipsen! Har också funderat på att bli lite mer "dålig" i bloggen. Att jag kanske inte alltid mår så bra och att jag inte är den glada tjejen alltid. BRA TIPS!



TACK igen!

2008-10-17 @ 23:23:26
URL: http://ellenfilippamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0