I love Jack White like a little brother

Det är mycket Jack White nu för tiden, känner jag. Mest Raconteurs förstås, men på senare tid har det blivit allt mer White stripes också. Låt mig uttrycka det som så här: Det faktum att reservationer på Göteborgs bibliotek är gratis fram till den siste innestående månad är mycket uppskattat i vindsrummet. Detta kombinerat med en bibliotekariefarsa är magnifico.

Mindre trevligt är youtube och blogg.se. De där små videorutorna, det är fan inte första gången jag inte förstår mig på dem.
Nu ber jag: Hur gör jag för att få en sån klickbar liten videoruta i blogginlägget? (Inte för att jag för min del föredrar det, utan för att det ser så proffsigt ut. Proffsighet för vinst!)

Due to my lack of technical intelligence, you'll just have the u r l:s and be frigging happy about that. Enjoy; this is m u s i c at its best.

http://www.youtube.com/watch?v=3ATQFFwU0_k

http://www.youtube.com/watch?v=aJoEjjbdPxY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0