Colin Firth in my big fat bleeding heart

Lyssningsstatistiken på min last.fm har gått i botten. Inget lyssnat sedan i söndags. Illa, illa.
Å andra sidan har jag påbörjat en sönderlyssning av Mamma Mia-soundtracket IRL, så att säga. (Ja, det känns väldigt fjolligt, glöm alla gånger jag någonsin givit sken av att vara lite underground.) Och hela skivan är väldigt... hinreissend, medryckande, men en sak är jag särskilt förälskad i: Colin Firth i Our last summer. "Walks along the Säjn, laughing in the rain"... Ibland är man glad att man har ett mer neutralt franskt uttal som svensk. (Ja, det sista var en fullkomligt objektiv tolkning av vår accent...)

Dessutom leder denna Colin-kärlek till att jag börjar längta efter december! Det är nämligen den enda månad då jag upphäver mitt Love actually-förbud. Hatar man Grinchen får man hitta andra alternativ, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0