Arga lappen 2.0

Ni vet min alkoholpolitiska aktion? Well, det är inte så mycket med den längre. Den är rättare sagt försvunnen.
Yes, försvunnen. Och jag fattar ingenting! Det har inte regnat sedan jag målade dit den, så det har inte gått bort den vägen. Ärligt talat ser det lite... skrubbat ut. Vilket leder mig till slutsatsen att det är en väldigt arg och bitter stackars människa som, i skydd av antingen mörkret eller min vistelse i skolan, har satt sig på knä på trottoaren utanför mitt hus och skrubbat bort mina fem gatkriteord. Jag ser det verkligen framför mig: Bekymmersrynkan mellan ögonen, hinken med såpvatten så att det ska gå bort ordentligt, de bittra tankarna, "de ska inte komma här och tro att de kan förpesta min tillvaro... mhgggg... Jag finns också, och jag vill inte se sånt här!".
Stackars sate. Snacka om att ta begreppet "arga lappen" ett steg längre.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra kväll. :)

2008-05-05 @ 18:45:35
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0