Germanofobi eller Nej, jag tänker inte erkänna Spaniens seger förrän jag har Torres huvud på ett fat

Var det BARA jag som blev (relativt) helförstörd när Tyskland inte vann?

Tydligen.
Jag funderar på det där, varför alla så krampaktigt håller fast i alla landslag UTOM just Tysklands. Eller ja, alla tysktalande länder egentligen. Oavsett hur fult de spelar, hur ofta de slänger sig ner precis innanför straffområdesgränsen och hur få ord de har i nationalsången så är det "WÖÖÖH! Heja Spanien/Portugal/Grekland/random land söder om Frankrike ungefär!".
Är det Hitler som spökar fortfarande?


Kommentarer
Postat av: Anonym

TORREEEEEEEEEEEEEEEES WÖÖÖWÖÖÖÖÖÖÖ!

2008-06-30 @ 18:03:12
Postat av: L

äejfan, jag gillar inte spanien alltso

2008-06-30 @ 19:37:46
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0