Dum-mail

Igår skickade jag ett argt och ganska oförskämt mail till Hi-Fi-klubben angående detta där jag på ett rätt så elakt sätt bad om argument för att tycka om iriver. "Varför i hela fridens namn slutade de sälja iPod till förmån för detta skitmärke?" var väl den fråga som genomsyrade hela meddelandet.
Nu dök det upp en rosa ruta nere i höra hörnet på min dator som talade om att jag har fått svar. Gulp. Det kommer säkert inledas med "Hej Hilma!", så att det blir så där personligt och verkligen får mig att skämmas ordentligt. Sedan kommer de ha tagit mig på fullaste allvar (vilket man egentligen inte bör göra när det gäller mig - for Christ's sake, jag är femton bast!) och verkligen besvarat mina frågor. Inget von oben, inga översittarfasoner. De kommer behandla mig som en jämlike. Hemskthemskthemskthemskthemskt. Varför skickar jag alltid idiotmail när jag är hög på irritation och ilska?

Nu öppnar jag mailet.
Eller...
kanske en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Siripiri

haha tack oj sextio och det verkar gå bra? hur många har du läst hittills????

2008-06-24 @ 21:00:06
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: L

öppna jag vill veta vare står .D:D:D:D:D

2008-06-25 @ 23:06:22
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0