Gratis är gott, ibland

Mitt liv handlar mycket om siffror, särskilt just nu. Siffrorna på vågen, siffrorna på mitt bankkonto (t.o.m. jag får en kick av fyrsiffriga belopp över fem, noll, liggande åtta), sidnumreringen i böcker för att se hur långt jag hunnit (kan f.ö. meddela att jag håller på med bok nummer 25 just nu, Harry Potter and the Half-Blood Prince). Ja, ni fattar.
Så då blir jag ju glad när jag ser att jag haft fler besökare här idag än på år och dagar! Merparten av er (eller 'dem' ska jag väl säga) kommer antagligen vara försvunna imorgon... men det är alltid kul med lite förhöjd statistik.

Oj vad fånigt att skriva sådana här gratisinlägg. FUSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0