Köld

Det blåser i Göteborg idag. Det gör det i och för sig alltid, men... ja. Det blåser. Och eftersom mitt fönster bara har lite skumgummiaktigt foder mellan [fönstret]och [väggen] så kommer det in kall luft. Jag sitter i mjukisbyxor och linne cirkus en och en halv meter ifrån fönstret och fryser.
Kommer att tänka på något mamma sade igår när hon hade tänt ljus i vardagsrummet, "det blev allt lite varmare nu när vi tände ljusen". Aha. Jag har ju en massa ljus stående på fönsterbrädan, så jag tänder dem.
Vilket visar sig bli svårt. Det blåser ju. Ljusen står alltså och fladdrar i vinddraget. Jag fryser fortfarande, men nu med en halv eldsvåda i fönstret.

Kommentarer
Postat av: Siri

Hahaha ok vilken osis:P

2008-02-03 @ 15:00:39
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0