Kanske, kanske inte.

Jag är trött som en gnu eftersom min sömn har varit ur balans de senaste dygnen, ändå sover jag inte. Vore detta en vanlig kväll hade jag känt mig dålig och typ förbannat internetleverantören för att vi nu sedan igår når ut i världen igen, men idag är inte en vanlig dag. Jag sitter nämligen och väntar på ett program som ska förtälja hur det egentligen låg till med Genesarets sjö. Det var tydligen inte så lätt som jag trodde, att han som låg på sjukbädden i slutet var den som hade gjort det. Eller så var det så. Om det senare är fallet har jag när kvällen är slut lagt en sisådär tre timmar på dator och tv när jag i stället hade kunnat göra en massa bättre saker (vad nu det är).

Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0