Jag och Bermuda kanske inte inleds på samma.

Åh. Det här är det bästa med låneböcker. Folk som har gömt budskap, eller förresten vad som helst, i böckerna. Denna mening skapades av understrukna ord i Jostein Gaarders "Spelkortsmysteriet" (f.ö. bok nummer 49). Det måste ju betyda något?!
En annan gång hittade jag två boardingkort som en kompis till mig hade lagt som bokmärke när hon läste boken på väg till Tunisien. Ja, jag är något besatt... men det är så sjukt coolt med alla historier böckerna har med sig! Halva nöjet är ju att leta efter ledtrådar om var boken har varit innan.



/ Panchis_92

Kommentarer
Postat av: L

PANCHIS, INDEED VA. läste ut hp&dh på svenska igår. åhhh jag dör så braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2008-08-08 @ 14:02:57
URL: http://obalans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0