Bråda dagar

Nu är det Way out west.
Sista konserten ikväll är Neil Young, och för pappas skull (och lite för att det är så coolt) ska jag försöka se åtminstone en del, beroende på hur mitt sällskap känner. Young går av vid midnatt.
Klockan nollåtta fyrtiotvå imorgon bitti går mitt och syrrans tåg mot Sundsvall. Innan vi står vid busshållplatsen kvart i åtta ska jag hinna fixa... tja, allt som man behöver för nio timmar på ett tåg. Den sista packningen, matsäck och sånt. Jag ska gå upp halv sju. Senast.

Vilket innebär typ fem och en halv timmes sömn i min egen säng.
Jag kommer somna på tåget och inte vakna förrän vi är på väg tillbaka från Stockholm (där vi ska byta).
Lov-e-ly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0