ont.

Just nu känns det ungefär som att någon häller ner någon random brännande vätska i min hals, och får den att stanna vid halsmandlarna. Men jag ska inte klaga ännu, det kommer bli värre. Jag kommer få blåbärssoppa-cravings och föklara för mamma på telefon att glass är skitbra för flussiga halsar. Vänta bara...

Till råga på allt är min mobiltelefon borta. För kanske trettionde gången på två månader. Du som har något bra tips för att hålla ordning på en mobil årsmodell 2004 som är ful och inte går att sms:a med men som man lik förbannat är mer eller mindre beroende av,
hör av dig.

Kommentarer
Postat av: Siri

du är inte värst vad gäller mobiltelefoner xD min kompis har tappat bort 4 st/ haft sönder/ doppat i yoghurt på typ en månad

2008-05-01 @ 20:14:37
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0