Tjejsnack v. 39

Min blogg är fattig. Förlåter ni mig? Allt jag har att skriva om nu för tiden är nämligen
- skolan
- min inställning till skolan
- skolans inställning till mig
- tv.
Det ska bli bättring. Lugn ba lugn.


Vecka 39
Sommaren 2007


Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Arvikafestivalen, Englandsresan, den franska rabieshunden... det är väl det jag minns mest.


Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Nja, jag har varit så stressad över skolan och haft hang-ups på teveprogram, så nej.


Har du rest något, var? eller stannat på hemmaplan?

Arvika (såklart) och Danmark-Tyskland-Frankrike-England-Frankrike-Holland-Tyskland-Danmark-Sverige var de mest framträdande resorna.


Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?

Ligga på stranden: nej. Få färg: ja. Ska jag få någon färg får jag emellertid förmodligen ta till brun utan sol. Inte jättenajs.
 
Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Att LÄSA!!!! Jag läste 53 böcker i somras.
/ödmjuka bruden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0