Tjejsnack v. 37

Ditt Internetliv


Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Oj... Snackar vi communities och sånt så lär det ju vara sedan jag blev medlem på lunar, d.v.s. någon gång i juni 2001 då jag var åtta år, skulle fylla nio. Jag kan iofs ha varit medlem på kamrat (xD) innan dess... hujedamej!

Vilken/vilka webläsare använder du?
Internet explorer, tyvärr! Jag ska installera vilken annan webbläsare som helst så fort den andra datorn är fixad eller omformaterad.


Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Communities är ju grejen och i topp ligger p3star, bilddagboken, helgon och lunar. Random, random, random...


Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?

Mail har jag nästan slutat kolla efter Englandsresan, jag orkar helt enkelt inte kolla igenom alla gamla mail som har kommit. Varför finns det inte en "markera alla som visade"-funktion i hotmail?! Men alla communities besöker jag flera gånger om dagen.


Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?

Yes. Allihopa: P3 star, bilddagboken, helgon, lunar, bokhyllan.com, Veronica Mars-forumet, vintervila samt arkmaniacs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0