Tjejsnack v. 36

Åh, jag påmindes just av Ellens blogg om att det här var en jävligt starkt bidragande orsak till att jag startade en blogg över huvud taget! Nu snodde jag frågorna från Ellen och har inte lyckats fixa en länk till tjejsnack-bloggen (eftersom jag är släkt med min fader den tekniska idioten), men jag ska bättra mig. Promise.


Tjejsnack - vecka 36


I bakgrunden

Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
I vanliga fall har jag p3star, men nu har jag lyckats få... google bearshare?! Den hamnade där i lördags när jag installerade ny programvara. Inte kan jag ändra det heller, jag är som sagt den tekniske idiotens avkomma...

Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
"Häxkittel" eftersom den ger mig vibbar från mellanstadiet när vi just hade skaffat xp och jag tyckte att den där bakgrundsbilden var uuuuurhäftig.
Eller också har jag ingen fantasi, ni kan välja själva.

Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den?
Ett vitt graffitihjärta målat på en röd tegelvägg, bild som kom med mobilen. Där är det i alla fall inte mitt fel att jag har en ful bild, jag kan nämligen varken ta emot mms eller fota med mobilen, så jag sitter kind of med skägget i brevlådan (åh detta underbara uttryck!).

Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Det beror lite på, men i stora drag är det en lyktstolpe, en japansk (?) lönn, lite radhus och diverse tvåfamiljshus som syns där det stora artlösa trädet inte täcker all utsikt.

Vad hör du för ljud i bakgrunden?
Förutom Lasse Lindh - Varje litet steg som jag spelar på datorn så är det radion som är på ute i biblioteket och spelar någon gammal smörig gubbrock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0