Memory

Eftersom Datorn är kaputt så får jag sitta och googla fram alla bloggar jag bevakar och vars URL:er jag inte har i huvudet (jag går f.ö. fortfarande in på http://saintkildaroad.blogspot.com när jag ska till Silverfiskens blogg). Det är ju lite påfrestande. Värre ändå är de bloggar jag inte kommer ihåg, som jag helt enkelt inte djupläser så ofta. Dem får jag helt enkelt vänta på ska ploppa upp ur minnet. Eller så skiter jag i dem, en del av bloggarna i min favoriterlista Bloggar var mer av ett tvång måste jag säga, och som den tvångstänkande varelse jag är är jag bara glad att vara av med dem.

Kraschade datorer är datortidens svar på barndomens memory. Fasa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0