A person called she

Befogade sätt att reagera när man får MVG på ett samhällskunskapsprov: 

  • Hoppa omkring och skratta ett tag, eller i alla fall le och låta det göra hela ens dag.
  • Hoppa omkring med en knuten näve i vädret, peka på förbipasserande och skrika "HAHA! Sade jag inte det va? Janne, dina VG:n kan du ju ta och köra upp nånstans!"
  • Tycka att det är oerhört roligt, nu är det bara att köra på lika bra!


 

 Obefogade sätt att reagera när man får MVG på ett samhällskunskapsprov:

  • Tre gånger gå tillbaka in i klassrummet för att försäkra sig om att man inte sett fel.
  • Misstro lärarens förmåga att sätta rättvisa betyg.
  • Gå omkring hela eftermiddagen och försöka mota bort gråten och ångesten.
  • Tänka "fan, det är bara tillfälligt, ett plötsligt flow som drog med mig och nu tänker släppa av mig någonstans strax nedanför VG på nästa redovisning".




Nu ska jag bara överleva praon också. (Seriöst, det är något fel på mig. Jag avskyr att praoa. Men det tar vi en annan gång.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0