TRÅKIG BLOGG!

... Men man ska väl vara lite tråkig ibland också? Jag kan dessutom skylla på att utkastet jag skrev i morse på väg till praon finns på min urladdade mobiltelefon. Tough shit, men det inlägget kommer imorgon!

Dagens Godis: Den feta påsen jag ska köpa på lördag när praon är över och som jag kommer få en massa över av. Såklart!
Dagens klädsel: Underkläder, randiga knästrumpor, smutsiga jeans, (lill)syrrans gamla grön-vit-rosarandiga linne, grön tjocktröja.
Dagens smink: Låt mig klargöra en sak: Man orkar inte sminka sig när man praoar på ett dagis.
Dagens frisyr: Dagisfrissan; Lugg, två tofsar.
Dagens händelse: Jag ska tydligen spela fiol imorgon. Fick jag veta. Det var lite underligt.
Dagens låt: Ehm, vi kan väl säga Bright eyes eller vad den heter, med Art Garfunkel.
Dagens planer: Hallå, vad gör man på torsdagar? VERONICA MARS!
Dagens saknad: Ingen speciell, tror jag.
Dagens dummaste: Jag som har börjat med mantran igen. Nu är det "herreGUD, flicka lilla!" som går på repeat i min skalle.
Dagens sjuka: Ovanstående.
Dagens drog:  Nikotin. Hittade ett snusklistermärke på bussfönstret.
Dagens roligaste: "Manon, you're not WALKING on the stairs, you are JUMPING!"
Dagens favorit: Veronica Mars?
Dagens köp: Inget alls, palla konsumera.
Dagens godis: Haha, har jag inte svarat på den redan?
Dagens humör: Huvudvärk. Men okej, överlag rätt bra.
Dagens ord: "don't...!", I'm such a bitch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0