Tjejsnack v. 42

Relationer

Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?
Oj. Jag har nog ingen sådan tror jag. Och det värsta är att jag har en stark känsla av att det är mitt fel.


Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?
Det är klart man kan... väl. Det finns ju de som man tycker att man passar bättre ihop med och som, typ, hjälper en mer än andra. Man säger ju ofta att man har en bästa kompis liksom, det är väl en sorts rangordning? 
Å andra sidan vågar ju inte jag rangordna folk, så vem är jag att predika?


Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?
Som sagt; Det är alltid jag som sviker och gör fel (oj vad neggo-peggo jag låter). Om någon mot förmodan har svikit mig så har jag ju glömt det nu.


Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig? 
Se inlägget nedan i så fall så kan vi snacka sedan.


Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Bästa: Att jag är... rolig.
Sämsta: Att jag är hysterisk, rastlös och destruktiv OCH DESSUTOM inte har någon självinsikt.


Skulle ha gjort förra veckans också, men tema "bröst" kändes lite väl... Jag är femton, jag lär ju inte få bröstcancer än på tio år åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0