Guldet är tillbaks i Götebooooorg!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=378663

Där fick DIF så de teg! Fast egentligen är jag ju ingen fotbollsfantast så där, jag pallar knappt med att se fotbollsmatcher på teve utan att automatiskt blockera mig totalt emot det. Det är lite som det där med religion; Jag skulle nog definieras som agnostiker, i vilket fall som helst inte som kristen, ändå firar jag jul och påsk och det ena med det andra. Precis som julen är en bra ursäkt att vara ledig från skolan så var sammanfattningen av dagens match på tv en tacksam tillflyktsort i skydd från Den Stora Släkten som träffades på grund av min fasters födelsedag.
Tack för det, IFK. Tack och grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0