Tjejsnack v. 48

Livsåskådning

Är du religiös, på vilket sätt?
Inte religiös så att jag tror... men hoppas gör jag, ibland. Fast det känns ju väldigt flummigt det här med en gud och sånt. Jag vill ha vetenskapliga förklaringar!


Tror du på övernaturliga krafter och andlighet?

Mja... jo. Kanske, man har ju sett "Andrasnas makt"och sånt (haha), så...

Har du sett/känt av något övernaturligt, vad?

Om man räknar bort den överdimensionerade haren med en pinne genom magen som jag såg (ja, jag tvivlar) när jag var sju, så... nej.

Hur ställer du dig till fundamentalism inom religion?
Folk får förstås tro vad de vill, men det kan väl inte skada att ifrågasätta litegrann?


Vad tror du sker efter döden?

Känns ju lite jobbigt att leva vidare i all evighet, så... Jag tror att man dör. End of story och punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0