Östra

Jag har läst Abbes pappas blogg ett tag nu och gillar den skarpt, men som den lata person jag egentligen är ända in i själen har jag aldrig lyckats komma mig för att tipsa om den. Förrän nu, alltså.
Abbe har genomgått en (som jag förstår det) rätt stor operation för någon vecka sedan, på Östra sjukhuset som ligger precis i mina trakter. Och varenda gång jag går förbi Östra på mina kvällspromenader tänker jag "tänk om Abbes familj plötsligt kommer här på väg in till sjukhuset och jag träffar dem!", och målar upp värsta scenarierna där jag pratar lätt och ledigt med dem och sedan tillägger "heja Abbe!" när jag svassar vidare.
Stalkeraktigt, jag vet - och det känns lite fånigt att skriva blogg om mina patetiska dagdrömmar. Men ändå;
heja Abbe!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men herregud. Jag får en glasbit i hjärtat och en småsten i ögat när jag läser om killen :((

2007-11-10 @ 10:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0