Gud jol

Imorgon bitti kommer följande utspela sig utanför det Swedlundska residenset: Två föräldrar ska försöka klämma in tre morgontrötta barn, en hund, tiotusen julklappar och gärna så mycket packning som möjligt i en (visserligen ganska stor) bil. Föräldrarna ska sedan turas om att köra de sjuttio milen till mormor och morfar utanför Sundsvall, packa ur alltsammans och sedan lata sig i dryga veckan innan proceduren upprepas fast med bakvänd färdriktning.

Bloggtorkan framöver kommer alltså inte bero på min egen lättja utan helt enkelt att jag umgås med släkten, äter mig fet och, förhoppningsvis, åker spark. Sakna mig inte för mycket och se till att magsäcken inte spricker av all kannibalism så hörs vi väl någon gång efter nyår (som för den delen eventuellt kommer spenderas i Nynäshamn).
Fullt ös medvetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0