Tråkig

Idag är jag tråkig. Det är däremot inte Hanapeeeeee som besvarade min kommentar idag. Jag fick ömma smek till och med! Nu kan jag dö lycklig :')

För att visa hur tråkig (och ointressant) jag är kör vi ett test idag istället för att mörda anonymkommenterarna Maxi och Johan offentligt (fatta snäll jag är!).




Under 30, ointressant. Över 30, Väldigt intressant

(x) Jag har dragit ut 3 eller fler tänder.
( ) Jag har brutit något
(x) Jag har börjat blöda väldigt mycket.
(x) Ibland önskar jag att jag dog.
(/) Jag är rädd för döden.
( ) Jag tror att det finns spöken.
(x) Jag har sett ett spöke. (Men jag var sju år, det var en jättestor hare med en pinne genom magen uppe i skogen ovanför Vidkärr.)
(x) Jag har ramlat av en stol.
(x) Jag har skrattat så att jag inte kunnat stå upp.
(x) Jag har gråtit väldigt mycket.
(/) Jag har rymt hemifrån.
( ) Mina föräldrar har slängt ut mig ur huset.
( ) Jag tror på Gud.
( ) Jag använder nån form av eyeliner/kajal.
( ) Jag använder mascara.
( ) Jag använder skarpa färger på mina läppar.
( ) Jag dricker inget annat än vatten.
( ) Jag är galen i godis.
(x) Jag är tuff.
(x) Jag är över 144 cm.
(x) Jag är över 155 cm.
(x) Någon har sagt att jag är liten inom det senaste året.
( ) Någon har sagt att jag ser längre ut på bild.
(/) Jag är blondin
(/) Jag är brunett
( ) Jag lyssnar bara på punk.
(x) Jag har ljus hy.
( ) Jag blir lätt brun.
( ) Jag väger mindre än 50 kg.
(/) Jag har en eller flera piercingar.
( ) Jag har en eller flera tatueringar som inte går att tvätta bort.
( ) Jag har trampat i hundbajs när jag var barfota.
( ) Jag hatar choklad.
( ) Jag älskar godis.
(x) Jag har gråtit när jag tänkt på ett minne.
(x) Jag har skrattat när jag tänkt på ett minne.
(x) Jag är känslosam.
(x) Jag brukar känna mig som en idiot.
(x) Jag undrar varför jag föddes ibland.
( ) Jag tror att Eva och Adam var dom första människorna på jorden.
( ) Jag tror på gud.
( ) Jag har sett samma film 3 gånger i rad.
(x) Jag har lyssnat på samma låt 6 gånger i rad.
(x) Jag har dödat en spindel.
( ) Jag har försökt dränka massa myror.
( ) Jag har kissat på mig av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben
(x) Jag är allmänt ointressant.
(x) Jag är tråkig. !!!!!!!!!!
(x) Jag får andra att skratta.
(x) Jag skrattar ofta.


Totalt : 25,5. Sade jag inte det, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0